вторник, 15 декабря 2015 г.

Модуль9 Рефлексія

 Модуль №9  допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання .
Також подумала про інші ідеї, думки, висновки, побоювання та питання щодо опрацьованих сьогодні проблем і записала те, що мені видалося найлегшим і які завдання було складніше виконувати. Зрозуміла, які провідні навчальні стилі допомагають мені навчатися, які сторони власного ітелекту варто розвивати. Засвоїла нове слово - це фасилітація. З’ясувала, як комп’ютерні технології можуть допомогти мені і моїм учням у зміні моїх ролей у навчанні. Створила план, щоб визначити в ньому ресурси, які допоможуть мені стати фасилітатором. Під час роботи учні отримують наперед розроблені шаблони, які допоможуть таким учням з меншими зусиллями виконати свою частку групової роботи.
Сьогодні добре попрацювала. Маю гарний настрій.

Комментариев нет:

Отправить комментарий