вторник, 15 декабря 2015 г.

Модуль 8 Рефлексія


Сьогодні я ознайомилась з Модулем №8. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів".А також, допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме:
-поділитися з колегами прикладами учнівських робіт;
-обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
-проаналізувати інформацію про те, як учні будуть самі проводити оцінювання;
-допрацював план оцінювання;
-створив форми для підсумкового оцінювання;
-переглянув та оцінив приклади учнівських робіт.
Для себе зробила помітки як правило створювати форми для оцінювання учнівських робіт.Спілкування з колегами принесло кілька нових ідей, які можна застосувати під час виконання проекту.

















2 комментария:

  1. Наталя,я повністю згодна з вашими висновками , щодо сьогоднішнього заняття.

    ОтветитьУдалить
  2. Я переконана, що Ви обов'язково найближчим часом спробуєте втілити одержані знання в практику своєї роботи.

    ОтветитьУдалить